A thaiföldi BBDO az A Book nevű könyvkiadónak készített kampányát azért indították, hogy felhívják a figyelmet a könyvek hasznosságára, és megkedveltessék az olvasást az emberekkel. Ennek érdekében olyan helyekre csempésztek be egy kis olvasnivalót, ahol az fel tudta dobni az adott szituációt. Hosszabb várakozást igénylő helyeken például úgy alakították át a sorszámkiadó automatákat, hogy az abból kiadott jegyre egy nyúlfarknyi kis szöveget, verset vagy egy rövid novellát nyomtattak a sorszám mellé. Ezzel tették élvezetesebbé a várakozás perceit, ott a helyszínen demonstrálva, milyen egyszerűen el tudja feledtetni velünk egy jó könyv az esetleges bosszúságokat. A kampánynak más elemei is voltak, így például kérésre küldtek rövid szövegeket SMS-ben, helyeztek könyvrészleteket a gyorséttermekben lévő tálcákra, de ragasztottak belőlük a padlóra is, ahol sorban állás közben a lábuk alatt olvashatták a sorokat az arra vágyók.

Forrás: KIT

A bejegyzés trackback címe:

https://erdekestortenesek.blog.hu/api/trackback/id/tr462614309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása